الاثنين، 21 يوليو 2008

لية خاين


أولا وحشتونى

ثانيا انا بجد اسفة

ثالثا انا بجد كنت زعلانة قوى

علشان بعيد عن الحاجة الى انا بحبها بس

الحمد للة انا جيت تانى

بس انا هتكلم فى حاجة مريت بيها بجد وهى

الخيانة

لما الواحد يخون يبقى لزمة حبيبة اية

ولما الواحد يخون وهو بجد بيحب

يبقى اية

ولما تعرف الخيانة دى ومتعرفش تتكلم

يبقى اية

ولما يكون بيحضنك قوى

وبيودعك وانت عارف انو رايح يخونك

يبقى اية ولما تشوف الغلط وتسكت علية

ولما تحب الخاين الى عارف انو بيخون

يبقى اية

ولما نعمل الغلط رغم اننا

عرفين انو غلط بس بردو بنعملة

يبقى اية

مهما كل دة بقى حاجة كبيرة
مش هتكون اكبر من انى اعرف خاين واسكت علية

هناك 10 تعليقات:

FaceMoon يقول...

اوحش حاجة فى الدنيا الاحساس بالخيانة وانا بتمنى من ربنا ان محدش يجربها لانها بجد مؤلمة اوى اوى ولو حصلتلك انا عارفة انها حتعلم اوى جواكى بس حتعلمك كتير وحتفهمك الدنيا كويس بس متزعليش على حاجة متستاهلش
تحياتى

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى

شوفى الخيانة شئ قذر والمفروض اى علاقه بين اتنين يكون بينها الوضوح


واللى بيخونا مش بيحبنا اكيد

من يحب لايخون

بس فيه ناس بتقبل الخيانه وبتسامح فيها وده خلاا الخيانه تزيد لتهاون الناس فيها وسكوتهم عليها

طبعا الخيانه هنا اللى بتكلم عليها هى خيانه بين الاحباء فى علاقت حب ببعض

لاكن فى خيانات كتيرة اوى

تحياتى

سلام

ليكوريكا يقول...

الخيانه مؤلمه ولكن الالم بالتاكيد

افضل من مسكنات الحب الزائف

اتمنالك الصبر وربنا يجمعك بالانسان الصادق اللي يقدرك بجد

أحساس لسه حى...كلام من جوه روح لكل روح يقول...

عزيزتى
انتى فين

يعنى على الاقل طمنينا عليكى وردى على التعليق بتعنا

مستنى ردك على تعليقى

او حتى تطمنينا انك بخير

ممكن

سلام

elsa7era يقول...

facemoon
فعلا دى اوحش حاجة
بس انا مجربتهاش بأنى انا الى بتخان
ولكن انا الطرف الاخر
ودى اصعب اكتر
لان انت بتحسى ان الى بيتكلم قدامك دة وبيقولك انتى احسن منها اكيد بيقولها عليكى نفس الكلام
ولكن مش دى المشكلة
المشكلة انك تعرفى دة ومتقدريش تتكلمى
انا بقى لو اتخنت اموووووووووووووووووووت

elsa7era يقول...

احساس ديما حى
الخيانة فعلا اقزر شيئ
بس فى ناس انا عرفهم جدا بيموتو فى الخيانة ولو مخنوش ميعشوش
شفت ان لسة فى ناس قد اية متستهلش الحب الى بنحبهلهم
والواحد لو اتكلم عن الخيانة هيقول حجات كتير ساكت عنها ومدريها
سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

elsa7era يقول...

ليكوريكا
الخيانة فعلا قد مبتكون مؤلمة بس احسن من الحب الى اخرة وهم
وبجد ادعى معايا الاقى الى يحبنى
يلا ادعيلى ساكت لية
باى

elsa7era يقول...

واللة انا بخير ولسة موجودة على الدنيا بس شوية مشاغل مش اكتر انا مقدرش انساكووووووووووو

فارس بلا جواد يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رمضان كريم
بالنسبه للبوست
اصعب احساس فى الدنيا
لما تحس ان واحد بتحبه وخانك
بس ال يبيعك بيعه

تحياتى

elsa7era يقول...

وعليكم السلام ورحمة اللة وبركاتة
الله اكرم
الى يبعنى ابيعة دا مجرد كلام
صعب القلب ينسا ناس حبهم وعاش معاهم ايام حلوة
نورتنى