السبت، 3 مايو 2008

تقدر تحبنى




نفسى فى حاجات كتير بس مش لقياها


حاجات صغيرة قوى بس تايهة منى


رضيت بأقل حاجة بس هى الى مرضيتش بيا


حبيت كل الناس بس الى حستهم ملقتهمش


حبيت اغلى قلبى رخص


نفسى اعلى واطير بس ملييش أجنحة


عايزة حد يحضنى ويقولى انو بيحبنى


امتى هلاقى القلب الى يحضنى ويحسنى


عايزة حب يخدنى لبعيد ويشدنى


فين الايد الى تحضن ايديا


فين بحر الحب الى هيغرقنى


نفسى اقول كلام كتير ساكتة ومدرياة


نفسى ياناس اتحب


حد يقدر يحبنى

هناك 6 تعليقات:

صاحب المضيفة يقول...

ربنا كاتب ليكي واحد في الدنيا دي هايوكن حبه ليكي هو قمة العفة والمتعة والخير

ادعي ربنا من كل قلبك انه يجي قريب جدا وانا بادعي معاكي


وبعدين دوري في اللي حواليكي هاتلاقي في ناس كتير بتحبك وانتي مش واخده بالك

كل المطلوب منك انك تبصي حواليكي حلو


وساعتها هاتعرفي انهم كتييييييييييير


ربنا يرزقك بما تحبيه ويحبك


تحياتي

Tamer Nabil Moussa يقول...

الحب شعور واحساس جميل

هو اساس للحياة السعيدة الناجحة

ويحتاج الى طرفين يقدر كل منهما الاخر ويحبة دون اى مصالح

حب كلة تضحية وعطاء من الطرفين


ربنا يوفقك

تحياتى

elsa7era يقول...

صاحب المضيفة العزيز
اولا منور
ثانيا كلنا عرفين ان كل واحد مننا لية نصيبة الى مكتبلو
ثالثا انا بدعى من كل قلبى انو يجى بقى علشان بجد انا محتجالة قوى
وعلى موضوع انى ابص حوليا فأنا بصيت وشفت وطلع كداب علشان كدة مش ناوية ابص حوليا تانى انا ببص بعيد شوية
سلاام ياقمر

elsa7era يقول...

ايوة ياتامر
حلوة قوى حتة مصلحة دى
انا بقى متأكدة ان الى هايجيلى مش هيكون عندة اى مصلحة
لانى مملكش غير حبى لية
ههههههههههه
سلاام ياقمر

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى

انتى كمان نفسك وانا نفسى بس بقه امتا اللى فى نفسنا نحققه

انا عاوز احقق ربعه حتى شوفتى ازاى

ايه اقل حاجه دى اللى رضيتى بيها كلمة غير مفهومة

حبيت كل الناس ده المفروض لان نكره الناس ليه ولاكن مش لازم اللى نحبه يحبنا بنفس القدر او نفس الاحساس

ولو عاوزه حد يحبك بجد بلاش تبحثى عنه هو هيلاقيكى من غير ما تدورى عليه المهم بلاش تتلهفى انك تلاقيه بدل ما تختارى حد غلط

وساعات حبينا للحب يخلينا نحب غلط

وانتى صغيرة ولسه الوقت ادامك

اصبرى بدل عاوزه حب حقيقى وبجد

وانا كاتب حاجه بمعنى كلامك اخر حاجه كتبتها

نفس المعنى

بس فرق السن يحكم فى مقدار الاحتياج يا افندم

اصبرى شوية

سلام

elsa7era يقول...

احساس
انا صابر على بيجرالى وهى لا ليها عزيز ولا غالى
انا صابرة لسبب واحد
بس انى مش بأيدى غير الصبر
والحجات القليلة الى رضيت بيها انى جربت احب ناس متصلحليش خالص وبرضو منفعش
انا عايزة احب لسبب انى كنت عايشة اجمل حب بس خلص علشان كدة انا مش مستحملة حياتى من غير حب عرفت بقى
وخايفة بعد مصبر ملقيش بردة الحب الى بجد
دى تبقى وقعة طين لو ملقتهوش
سلاام ياقمر